Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2016 20:28 - Ще гласуваме закон против тероризма,а ще отменяме забраната за "диво къмпингуване"...Това пък какво е като определение???
Автор: emodim Категория: Политика   
Прочетен: 733 Коментари: 1 Гласове:
1



Що за определение измислиха медийте и група хора с емоционални проблеми?

"Диво къмпингуване" Ха сега кажете ми какво е това?

За мен означава,че някои хора искат да ползват определени места,да си правят каквото си искат и да не носят никаква отговорност за тези си действия!

Ако си пазарувал 20 години от един магазин,означава ли че магазина вече е твой?
Ако си плажувал на един плаж двадесет години означава ли,че плажа вече е твой?
Риторичен въпрос....Същото е и термина "диво къмпингуване"

Странното е,че приемаме закон за тероризма,Европа вече гори,а ние ще си създаваме беззаконие с  личната намеса на Премиера....
Той добре ли е?
Ами,ако утре започнат талибаните да правят "диво къмпингуване" по нашето черноморие,кой ще носи отговорност???
Искаха еколозите някои плажове по черноморието да станат екологични зони-получиха ги..Сега какво искат?
Да не би да не може да са екологични плажовете,ако няма "диво къмпингуващи"?

С какво по-точно това къмпингуване,ще спомогне за опазване на природата?
Аз лично,съм виждал просто много боклук след такова "къмпингуване" и нищо повече.

А иначе в Трънско и Монтанско,места за такова къмпингуване колкото искаш...
Да,ама те искат на морето...Интересно защо?
А май истината е че някои хора искат да ползват права,но да нямат задължения..
И те са най-кресливи и агресивни.
За това съм против "диво къмпингуване" и като определение и като законова основа и не бих искал да отпадне тази поправка в ЗУЧК!




Гласувай:
1



1. kvg55 - Прав сте. Според мен "Диво ...
24.03.2016 23:10
Прав сте. Според мен "Диво къмпингуване" означава : лежане безплатно на плажа, палене на огън вечерно време, миниране на близката горичка, след нас и потоп от отпадъци.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: emodim
Категория: Политика
Прочетен: 107626
Постинги: 73
Коментари: 40
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930