Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2015 15:36 - Документи за самоличност-Защо плащаме за тях?
Автор: emodim Категория: Политика   
Прочетен: 1037 Коментари: 1 Гласове:
0



 Съгласно Закона за документите за самоличнос /чл.5 или 6-не си спимням/ пише:
"Документите за самоличост на българските граждани са СОБСТВЕНОСТ НА ДЪРЖАВТА"-край на цитата.
Изхждайки от този закон-нормално българските институций /МВР/ налага глоби при загуба,унищожаването или забавено връщане на документите за самоличност на българските граждани.
До тук-добре.
Но възниква въпроса:
След като документите за самоличност са собственост на българската държава,защо държавата кара гражданите да заплащат за издавонето им?
Защо,гражданите заплащат за нещо което не е тяхно? А след изтичането на срока им/срока на валидност е не особено дълъг/ са длъжни да го върнат,а ако не го върнат подлежат на санкций.
Българските граждани по силата на подобни закони заплащат и за регистрационните номера на колите си и за много други документи и услуги,които ги изисква държавата в своите закони и ги ползва държавната администрация,но гражданите плащат за тях!!!
ЗАЩО!!!
Защо се плаща за нещо от хората на бюджетни организаций,на кото един път е платено през бюджета от нашите данъци,а след това трябва отново да се плаща за улеснение на тяхната дейност и от граждание?
Някой в тази държава знае ли колко пари постъпват,като цифри от в бюджетни организаций от такава дейност???
Тези средства отчитат ли се и при какви условия от МФ при съставяне на разходната част от бюджета или се ползват от някои хора и фирми както си намерят за добре.
Вие как мислите?



Гласувай:
0



1. balebalev - "институций", "санкций", "организаций"...
19.02.2015 16:15
Човече, това римски имена ли са, що ли?! Уважавай малко езика, на който пишеш!
цитирай
2. bgman13 - Българските граждани си плащат, ...
19.02.2015 16:37
Българските граждани си плащат, като попове, не защото трябва, а защото самите те така искат. И щом искат и докато искат да си плащат, без значение, че насреща си нищо не получават, кой може да им попречи?
Аз лично, не си смених документите, когато им изтече срока и сега съм незаконен, според законодателната власт. Според мене обаче именно законодателната власт е незаконна и съм го доказал.

Всъщност, по едно време отидох да си поръчам лична карта, но понеже бях закъснял и пресрочил някакви срокове, жената зад щанда ми каза, че трябва да ми напирше и акт. Тогава й рекох така; "Това е рекет на рекета" И си излязох - до ден днешен нямам никакви документи и не ми трябват. Сигурен съм, че ако си бях извадил документи и им бях дали пари на тия измекяри, сегашният заем от 16 милиарда можеше да почака поне още пет минути.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: emodim
Категория: Политика
Прочетен: 107567
Постинги: 73
Коментари: 40
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930